NOWOROCZNE POSTANOWIENIE

By Ola Lewczuk - 12/31/2017


Czas na porządny domk dla dzieci! postanowili nasi rodzice podczas świątecznego spotkania, a śmiechu było co niemiara, bo dziećmi okazały się wnuki, a domem prawdziwy domek z drewna :) Przy dwójce kilkulatków, perspektywą kolejny maluchów spędzających wakacje u dziadków, plastikowe rozwiązania okazały się tymczasowymi, dlatego pierwszym z noworocznych postanowień było zamówienie na wiosnę prawdziwego, pięknego, drewnianego placu zabaw dla dzieci. Nie wyobrażam sobie dzieciństwa bez budowania baz, szałasów i skrytek, dlatego pod pomysłem podpisałam się od razu i nie byłabym sobą gdyby od razu nie wpadła w wir poszukiwań inspiracji i firm, które pomogłyby w realizacji. 
I chyba znalazłam! drewnolandia.pl ma świetne rekomendacje, o których poza ich własną stroną, można przeczytać między innymi u dziewczyn z Make Home Easier, a ich projekty i realizacje domków dla dzieci zachwycają. Występują w różnych wersjach, zależnie wielkości i rozbudowy. Na stronie znalazłam zdjęcia malutkich domeczków dla maluchów, ale również całych okazałych budowli dla większych dzieci, ze schodkami, na podwyższeniu. Poza domkiem można również zamówić dodatkowe konstrukcje zintegrowane z nim, na przykład huśtawki, drabinki, czy ścianki wspinaczkowe. A wszystko to w bajecznych kolorach, pięknie wykończone i wykonane w sposób bezpieczny dla dzieci. Jestem zachwycona! Ponieważ ogród rodziców jest pięknie zasłonięty drzewami i krzewami od ulicy, a trawnik jest widoczny z tarasu, możemy wybrać dowolną lokalizację :) Jedynym ograniczeniem będzie chyba tylko stara czereśnia, która każdego roku rodzi tak wiele owoców, że postawienie domku w zasięgu jej gałęzi będzie wydaniem wyroku na piękną elewację :D Zobaczcie na zdjęcia poniżej, czyż to nie są wymarzone domki z dzieciństwa? :))) 








  • Share:

You Might Also Like

15 komentarzy

  1. Urocze domeczki. Szczesliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, fajnie tutaj jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne domki dla dzieci. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne domki. Dzieci takie uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te domki ogrodowe dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie prezentują się te domki ogrodowe dla dzieci. Jeszcze trochę kwiatów w ogrodzie i było by pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te domki wyglądają niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń